Nodarbība būs noderīga visu līmeņu darbiniekiem, kam ikdienā ir jāpanāk rezultāts.  Mērķis ir drosmīga uz rezultātu orientēta darbība, kur katrs “nē!” ir jauna iespēja.

Ieguvumi:

  • Iegūta izpratne par psiholoģiskajiem aspektiem saņemot “ nē” un kādēl baidāmies pajautāt.
  • Caur praktisku un personisku pieredzi iegūta drosme un pārliecība par sevi un saviem spēkiem.
  • Iepazīta iebildumu pārvarēšanas tehnika AIKIDO, kas ir praktiski pielietojama darbā ar jebkuru klienta iebildumu.

Aplūkotās tēmas: 

  1. Mūsu attieksme pieņēmumi un stereotipi. Kā mēs uztveram  “nē” un kā to transformēt par ieguvumiem sev un izaugsmei?
  2. Kas ir pārdevēja bremzētājspēks?

Psiholoģiskais aspekts bailēm no nē un ko ar to darīt? Kā drosmīgi un droši radīt sev iespējas mērķu sasniegšanai?

  1. 3. Vēlmes, vajadzības un gaidas

Kur rodas pārpratumi?

Kā izprast klienta vajadzību

Informācijas nodošanas un saņemšanas ceļš. 

  1. Atteikuma terapija

Prektisks treniņš uz ielas, kur  tiks testētas savas robežas un iespējas komunikācijā ar cilvēkiem.

  1. Iebildumu pārvarēšanas algoritms

Kā korekti atbildēt iebildumu, lai kients būtu gatavs dzirdēt argumentāciju?

Meistarklases Saturs

Ilgums: 90 minutes
Saturs ir tukšs

TRENERIS

Brigita Mironova
    Training Lab izaugsmes trenere pārdošanas, komandas izaugsmes, stresa pārvaldīšanas un aukstumpelžu jomās ar vairāk, kā 20 gadu pieredzi pārdošanā.

    Atsauksmes

    Average Rating

    0
    0 Vērtējums

    Detailed Rating

    5 !
    0
    4 !
    0
    3 !
    0
    2 !
    0
    1 !
    0

      Komentē

      Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *