Nevardarbīga komunikācija uzņēmumā

Vai Tavā uzņēmumā ir gadījumi, kad situācija prasa mainīt kaut ko attiecībās ar darbiniekiem un nepieciešams ar viņiem to pārrunāt?

√ Kad šķietami ne no kā rodas konflikti un strīdi?
√ Darbiniekiem tagad jādara vairāk par to pašu samaksu?
√ Uzņēmumam nepieciešams, ka darbinieki pārprofilējas?
√ Kāds jāatbrīvo vai daļai nepieciešams mainīt slodzes vai atalgojumu?
√ Kolektīvā rodas burkšķēšana, veidojas koalīcijas un nodaļu starpā notiek cīņa “kurš galvenais?”
√ Kāds draudzējas pret kādu, kāda nodaļa pret citu?

Ginta Gaumala
(0 atsauksme)

Nevardarbīga komunikācija uzņēmumā

Pētījumi liecina, ka uzņēmumos 90% konfliktu saskarsmē rodas nevis izteiktās informācijas satura, bet attieksmes, izteiksmes formas un katras puses vienpusēju pieņēmumu dēļ.

Rezultātā uzņēmumā

  • tiek tērēta enerģija, lai šos konfliktus risinātu, kamēr tos būtu bijis iespējams novērst, pirms tie radušies un samilzuši;
  • paaugstinās uzņēmuma iekšējā mikroklimata pasliktināšanās risks;
  • var pazemināties darbinieku lojalitāte un piesaistība uzņēmumam, kas palielinās ar darbaspēku noturēšanu un rekrutēšanu saistītās izmaksas. 

Kam paredzēts:

  • uzņēmumu augstākā līmeņa vadītājiem;
  • vadītāju vietniekiem;
  • nodaļu vadītājiem;
  • HR speciālistiem;
  • iekšējiem treneriem;
  • katram, kuru darba pienākumos ietilpst komunikācija ar darbiniekiem vai citu darbinieku apmācīšana šajos jautājumos;
  • katram, kura mērķis ir veicināt uzņēmuma attīstību un darbinieku piesaisti uzņēmumam.

Ko Jūs iegūsiet:

  • Efektīvas NEVARDARBĪGĀS KOMUNIKĀCIJAS* (NVC) METODES:
    • cieņpilnai komunikācijai;
    • konfliktu savlaicīgai novēršanai;
    • veiksmīgai konfliktu risināšanai;
    • apstākļos, kad ekonomiskā krīze veicinājusi būtiskas pārmaiņas biznesa vidē, uzņēmuma darbībā, struktūrā un procesos.
  • ALGORITMU attieksmes, komunikācijas un konfliktu risināšanas stratēģijas izvēlei uzņēmumā, kas veicina rezultātu sasniegšanu;
  • PRAKTISKUS, piemēros balstītus IETEIKUMUS sarežģītu sarunu cieņpilnai veikšanai;
  • IZPRATNI par iespējamiem komunikācijas blokiem un METODES to pārvarēšanai;
  • IDEJAS, KĀ UZLABOT uzņēmuma iekšējo gaisotni ar resursiem, kas jau ir Jūsu rīcībā.

Kad un kur notiks treniņš:

2020. gada 13. un 2o. novembrī, 09:30-17:00, RIJA VEF Hotel, Brīvības iela 199c, Vidzemes priekšpilsēta, Rīga, LV-1039.

Noskatieties bezmaksas meistarklasi par treniņa tēmu:

Pilna treniņa programma – lūdzu, skatiet šeit: Nevardarbīga komunikācija uzņēmumā

Ja vēlies uzzināt vairāk par to, kā uzlabot darbinieku un/vai vadības komunikāciju Tavā uzņēmumā un kā mazināt konfliktu radītos zaudējumus, piesakies bezmaksas konsultācijai šeit.

Izdevīga investīcija

*Cena EUR 195 ir spēkā, iegādājoties kursu divām personām par EUR 390+PVN

*reģistrējoties bez kolēģa vai kolēģes – 30% atlaide no divu personu cenas

Cena vienam : 270 Eur

Kā pieteikties:

Lūdzu, rakstiet uz
ivars@traininglab.lv

Meistarklases Saturs

Ilgums: 2 days
Saturs ir tukšs

TRENERIS

Ginta Gaumala
Ginta Gaumala ir organizāciju psihologs, nevardarbīgās komunikācijas konsultante, mediatore un krīzes intervenču speciāliste, arī iedvesmas lektore un Training Lab izaugsmes trenere komunikācijas, klientu apkalpošanas un biznesa personības izaugsmes jomās. Biznesa trenera kvalifikāciju Ginta apguvusi International College for Business Trainers; zināšanas papildinātas Trainers’ House (Somija) kursā Train The Trainer.

Atsauksmes

Average Rating

0
0 Vērtējums

Detailed Rating

5 !
0
4 !
0
3 !
0
2 !
0
1 !
0

    Komentē

    Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *