Iedomājies šādu (ļoti reālu) ainu: Tu esi vadītājs, un sapulcē ir sanākuši visi komandas dalībnieki. Gaisā strāvo kaut kāds satraukums. Un Tu … uzdod ievada jautājumu: “Kolēģi, kas Jums šobrīd rada vislielāko stresu?”Pēc klusuma mirkļa …
Lai, braucot ar auto, nepaliktu “uz ceļa”, parasti atceramies, ka nepieciešams veikt tehnisko apkopi, mainīt eļļu, riepas un visdrīzāk pats no sevis tas nenotiks. Kad iestādām puķes, tās drīzāk augs un ziedēs tad, ja tiks …
Viens no jebkuras organizācijas pamata mērķiem ir peļņas un apgrozījuma pieaugums. Ik gadu izvirzām gan sev, gan komandai kopīgus mērķus, lai visiem ir skaidrs kopīgi ejamais ceļš un nav lieki jādiskutē, kāpēc ik dienu pulcējamies …
Pēc Pasaules Veselības organizācijas (turpmāk tekstā PVO) datiem, kopējais trauksmes līmenis pasaulē kopš 2019. gada ievērojami palielinājies. Tā galvenokārt saistīta ar dažādām pasaules mēroga pārmaiņām un notikumiem, kas ietekmējuši gan cilvēku veselību, gan labklājību. Jau …
Veiksmīgas, uz sadarbību vērstas komandas pamats ir cieņa, spēja saprast visu pušu atbildības un argumentus, kā arī spēja paust argumentētu un ieinteresētu viedokli. Tomēr praksē bieži tieši sadarbība ir joma, kas pieklibo visvairāk. Kāpēc tā …
Tava komanda ir dzīvs organisms, kas nemitīgi aug, attīstās un mainās. Tas prasa rūpes un uzmanību ik dienu, ne tikai īpašos brīžos vai laikā, kad samilzuši konflikti. Viens no veidiem, kā veidot komandu, motivēt darbiniekus …
Pēc ilgāka pārtraukuma, šogad martā apmeklējām izstādi “BETT 2023” Londonā. Tā ir pasaules vadošā izglītības tehnoloģiju konference, kas pulcē pedagogus, nozares ekspertus un tehnoloģiju pārstāvjus, lai prezentētu jaunākās tendences un diskutētu par aktualitātēm nozarē kopumā …
Visefektīvākie darbā mēs paši un mūsu darbinieki ir brīžos, kad jūtamies drošībā un patiesi pieņemti. Tas ir stāvoklis, kad spējam vispilnīgāk izpaust savus talantus un realizēt potenciālu. Tieši tik vienkārši un cilvēcīgi ir pamata apstākļi, …
Pēdējo gadu laikā supervīzija arvien stabilāk iekaro vietu starp dažādu profesiju pārstāvjiem un iegūst atpazīstamību arī uzņēmumos. Psihoterapeitiem un sociālajiem darbiniekiem, kuri ikdienā strādā ar citu cilvēku izaicinājumiem, supervīzijas ir obligāta un neatņemama darba ikdienas …
Lai kā Tu pilnveidotu savu servisu, piedomātu par pakalpojumu vai produktu kvalitātes, ir viens faktors, kuru izmērīt ir visgrūtāk. Tā ir klienta pieredze Tavā uzņēmumā. Viens no veidiem, kā iegūt pēc iespējas objektīvākus datus par …