Mākslīgā intelekta praktiskās izmantošanas uzņēmumos treneris. Mārketinga un pārdošanas pasniedzējs ar ievērojamu pieredzi uzņēmumu vadībā, komandas veidošanā un mārketingā. Veidojis komandas saliedēšanas treniņus Swedbank, ECO Baltia, Pro Logistic Services.
Ja nav dabīgā intelekta, arī mākslīgais nepalīdzēs.
Konsultējis, vadījis seminārus Latvijas un ārvalstu uzņēmumiem: Tenachem, Johnson&Johnson Ethichom, IF, Grindex, Leta, VG Kvadra Pak, Kazahtelekom, Riv Gosh, Latvijas Dzelzceļš.
Profesionālā jomā strādājis: VAS „Starptautiskā lidosta Rīga” valdes loceklis, astoņus gadus strādājis par valdes locekli un mārketinga direktoru AS „Kalnozols un Partneri”, ieņēmis vadošus amatus tādos uzņēmumos kā „The Baltic Observer”, SIA „Hansa Pharma” , SIA “Northproject” u.c. Mārketinga kursa lektors RTU MBA programmā.
Šobrīd izstrādā un ievieš AI (Artificial Intelligence) risinājumus e-komercijas, pakalpojumu uzņēmumiem un konsultē attiecību marketingā (relationship marketing).
TĒMAS: AI RĪKI MENTORA IZAUGSMEI UN IKDIENAS ATVIEGLOŠANA