Edgars Auziņš
Pārdošanas un vadības treneris, kurš pats aktīvi strādā pārdošanā un pārzina visu procesu no četrām pusēm – uzņēmuma vadības redzējums, pārdošanas vadītāja izaicinājumi, pārdevēja ikdiena un klienta skatu punkts. Šobrīd strādā LIDL Latvija par reģionālās mazumtirdzniecības vadītāju.
Edgara pārdošanas un trenera pieredzes pamatus lika darbs Cirkle K. Pārdošanas vadības un procesu optimizācijas pieredze JYSK un ārpus Latvijas robežām arī Prostore (baltkrievu mazumtirdzniecības veikalu tīkls). Klientu servisa prasmes un izpratni par valsts kapitālsabiedrību darbības principiem ir stiprinājis AS Pasažieru vilciens Pasažieru pārvadājumu departamenta vadītāja amatā. Savā pieredzē ir izveidojis un vadījis vairākas veikalu vadītāju komandas ar kolektīviem no 11 līdz 900 darbiniekiem. Pārdošanas vadības pieredze ir arī Cēsu alus HoReCa pārdošanas vadītāja amatā.
Edgars nebaidās no izaicinājumiem un deg par cilvēkiem, kuri ir gatavi veikt reālas izmaiņas savā ikdienas darbā, lai veicinātu pārdošanu, klientu servisu un sakārtotu iekšējos procesus.
Galvenās treniņu jomas ir pārdošana, pārdošanas vadība, klientu serviss un pārdošanas procesa pilnveidošana. Edgara vadītajās mācībās dalībnieki īpaši novērtē praktiskos piemērus un uzdevumus, kas balstīti uz paša gūto pieredzi un redzējumu, to piemērojot ikvienai auditorijai.