KAM: Pārdošanas profesionāļiem un jaunajiem pārdevējiem, kuru ikdiena saistīta ar darījumu slēgšanu B2B segmentā.
BŪTISKĀKIE IEGUVUMI:
- Jaunas idejas sava pārdošanas arsenāla uzlabošanai.
- Praktiski ieteikumi darījumu konversijas celšanai.
- Papildu idejas, kā celt sava produkta vērtību.
- Pārdošanas struktūra, kā noslēgt darījumu uzdodot jautājumus.
Neskatoties, ka mana pārdošanas pieredze ir liela, paldies par iespēju iepazīt daudz dažādu knifiņu un detaļu par pārdošanas jomu! Bija saistoši un interesanti.
– AAS “BTA Baltic Insurance Company”
PIESAKIES, LAI UZZINĀTU VAIRĀK:
PROGRAMMA:
FORMĀTS:
2 x 8 h klātienē
- Divas treniņa dienas, kas balstītas uz pieredzes izglītības metodēm.
- Treniņš ietver daudz praktiskas darbošanās, atraktīvus spēļu elementus un reālus zvanus klientiem.
- Pirms treniņa: e-anketēšana un mērķa definēšana.
- NB Uz pirmo nodarbību dalībniekam jāierodas ar konkrētu mērķi, ko vēlas uzlabot un tam ir jābūt izmērāmam. Treneris šo mērķi apstiprina un apmācību procesā dalībniekam ir jābūt gataviem praksē notestēt apmācībās apgūto un sadarboties ar savu pārdošanas vadītāju apmācību prakses laikā.
Jauns skatījums uz pieeju pārdošanai, komunikācijai caur cilvēka psiholoģiskiem tipiem. Uzzināju par komunikāciju tehnikām un to pielietošanu, ņemot vērā cilvēku tipus. Guvu izpratni, ko vēl varu darīt, ņemot vērā savu personības tipu, pozitīvākai darba atmosfērai. Mācībās valdīja viegla un pozitīva gaisotne, uz jautājumiem tika sniegta acumirklīga atbilde. Bija par ko domāt, mācīties, un priecāties! Vadītāja ir atraktīva un kolorīta personība, viennozīmīgi profesionāle savā jomā.
– AS “Swedbank”
TEHNISKĀ INFORMĀCIJA:
TRENERI: Elīna Pelčere un Margarita Lastovska
INVESTĪCIJA VIENAI PERSONAI: EUR 390 + PVN (16h)
DALĪBNIEKU SKAITS GRUPĀ: līdz 16
NORISES LAIKS: 8 + 8 h
NORISES VIETA: klātiene
Iegūtās zināšanas un metodes izmantojam, uzrunājot potenciālos un esošos klientus. Iesakām Training Lab un Elīnu Pelčeri, lai veidotu savus spēka punktus un veicinātu izpratni par veiksmīgu pārdošanas sarunu, kurā abas puses ir ieguvēji.
– SIA “Venipak Latvija”