klientu apkalposanas kursi
Publiskais kurss

Klientu apkalpošanas kursi – no standarta uz izcilu pieredzi

Klientu apkalpošanas kursi uzņēmumiem, kas vēlas pacelt savu klientu pieredzi jaunā līmenī. Treniņš sniedz praktiskas iemaņas, kas balstītas uz klientu apkalpošanas standartu principiem, un palīdz komandai apzināties savu lomu klienta ceļā. Dalībnieki ne tikai apgūs klientu apkalpošanas pamatprincipus, bet arī trenēsies tos pielietot reālās situācijās, izmantojot pieredzes izglītības metodes. Programma ir piemērota gan tiem, kas jau strādā ar klientiem, gan tiem, kas vēlas attīstīt sevi šajā virzienā, saskaņā ar klientu apkalpošanas speciālista profesijas standartu.

Klientu apkalpošanas pamatprincipi praksē

Klientu apkalpošana nav tikai par laipnu attieksmi – tā ir par spēju radīt pozitīvu pieredzi, kas paliek atmiņā. Šajā kursā dalībnieki apgūst klientu apkalpošanas pamatprincipus, kas balstīti uz reālām situācijām, nevis teorētiskiem modeļiem. Treniņā tiek izmantotas novitātes, piemēram, “mikro-mirkļu analīze” – metode, kas palīdz pamanīt un uzlabot sīkus, bet nozīmīgus kontaktpunktus ar klientu. Dalībnieki mācās, kā ar vienu teikumu, žestu vai reakciju var mainīt klienta pieredzi, un kā šos principus integrēt savā ikdienā – neatkarīgi no amata vai nozares. Šī ir programma, kas iedod rīkus, ko var sākt lietot jau nākamajā darba dienā.

Galvenie ieguvumi
  • Izpratne par klientu apkalpošanas pamatprincipiem
  • Spēja pielietot klientu apkalpošanas standartus ikdienas darbā
  • Uzlabota komunikācija ar dažāda tipa klientiem
  • Paaugstināta klientu apmierinātība un lojalitāte
  • Komandas saliedētība un kopīga izpratne par klientu pieredzi
  • Iemaņas, kas atbilst klientu apkalpošanas speciālista profesijas standartam
  • Praktiskas metodes sarežģītu situāciju risināšanai
  • Pašpārliecinātība klientu apkalpošanas lomā

Klientu apkalpošanas standarts ir vairāk nekā tikai sausi noteikumi

Klientu apkalpošanas standarts nav tikai iekšējās kārtības dokuments – tas ir komandas kopīgais solījums klientam. Šajā kursā dalībnieki izprot, kā šie standarti veido klienta pieredzi, kā tos pielāgot dažādām situācijām un kā tie palīdz veidot uzticību. Treniņš sniedz iespēju ne tikai iepazīt standartus, bet arī trenēties to pielietošanā, lai tie kļūtu par ikdienas darba daļu.

Programma

icon psychology 13
Klientu apkalpošanas loma uzņēmuma attīstībā
Kā klientu pieredze ietekmē uzņēmuma reputāciju, lojalitāti un rezultātus
icon psychology 15
Klientu apkalpošanas pamatprincipi
Kā veidot attieksmi, kas rada uzticību un pozitīvu pieredzi
icon psychology 32
Komunikācijas stili un klientu tipi
Kā pielāgot komunikāciju dažādiem klientiem un situācijām
icon psychology 24
Sarežģītu situāciju risināšana
Praktiskas metodes, kā saglabāt mieru un atrisināt konfliktus
icon marketing 12 1
Klientu apkalpošanas standarti un to pielietošana
Kā veidot un ieviest standartus, kas darbojas praksē
icon psychology 45
Komandas loma klientu pieredzes veidošanā
Kā saliedēt komandu ap kopīgu mērķi – izcilu klientu apkalpošanu
icon marketing 39
Treniņš un praktiskie uzdevumi
Pieredzes izglītības metodes, kas ļauj dalībniekiem trenēties reālās situācijās

Klientu apkalpošana un komandas kultūra

Kad komanda apgūst vienotus klientu apkalpošanas pamatprincipus, mainās ne tikai klientu pieredze, bet arī iekšējā kultūra. Dalībnieki iemācās sadarboties, dalīties ar pieredzi un kopīgi risināt izaicinājumus. Kurss veicina atvērtību, empātiju un profesionālu attieksmi, kas ietekmē ne tikai klientus, bet arī kolēģus.

Šis kurss ir īpaši piemērots uzņēmumu komandām, kas ikdienā strādā ar klientiem – pārdošanā, apkalpošanā, atbalstā vai administrācijā. Tas ir arī vērtīgs rīks vadītājiem, kas vēlas ieviest vienotu klientu apkalpošanas standartu savā uzņēmumā. Treniņš palīdz attīstīt prasmes, kas atbilst klientu apkalpošanas speciālista profesijas standartam, un sniedz praktiskus rīkus, ko var pielietot uzreiz pēc kursa.

Tehniskā informācija

📍 Norises vieta: Rīga, TrainingLab telpās
🕒 Ilgums: 6h
👥 Dalībnieku skaits: līdz 16 cilvēkiem
📅 Formāts: Klātienē, ar praktiskiem uzdevumiem un grupu darbiem

Sazinies ar mums!
Piesakies bezmaksas sarunai jau tagad!
Dalībnieku pieredze

Klientu atsauksmes

baltic_shared_services_center_logo

Apmācībās iegūtās zināšanas un metodes būs noderīgas, lai uzlabotu un pilnveidotu starpnodaļu komunikāciju, padarot to draudzīgāku, vienkāršāku, saprotamāku un efektīvāku. SIA Training Lab un treneres Gintas Gaumalas vadītās apmācības palīdz veidot uzņēmumos komunikāciju,
kas ir ne tikai profesionāla, bet arī draudzīga, vienkārša un orientēta uz rezultātu.

Mārtiņš Straume
Mācību projektu vadītājs, Tele2 un BSSC
GelvoraSergel logo

Apmācības ar Gintu Gaumalu palīdzēja darbiniekiem apzināties savus personīgos resursus un robežas, kā arī attīstīt pašatbildības izjūtu, kas veicina viņu motivāciju. SIA “Training Lab” spēj pielāgot apmācību programmas konkrētā uzņēmuma vajadzībām un izaicinājumiem, nodrošinot maksimālu ieguvumu no ieguldījumiem apmācībās.

Irina Namavīra
SIA GelvoraSergel valdes priekšsēdētāja
Training Lab uznemuma logo
Sākums
Kursi
Treneri
Pakalpojumi
Par Mums
Vakances
Blogs
Kontakti
+371 22122567
traininglab@traininglab.lv
Piesaki pakalpojumu!
Mums patīk izaicinājumi un nestandarta risinājumi, tāpēc ar prieku palīdzēsim izveidot apmācību programmu, kas pielāgota tieši Tava uzņēmuma vajadzībām.
Uzzini vairāk un piesakies!
Mums patīk izaicinājumi un nestandarta risinājumi, tāpēc ar prieku palīdzēsim izveidot apmācību programmu, kas pielāgota tieši Tava uzņēmuma vajadzībām.
Piesaki programmu!
Mums patīk izaicinājumi un nestandarta risinājumi, tāpēc ar prieku palīdzēsim izveidot apmācību programmu, kas pielāgota tieši Tava uzņēmuma vajadzībām.
Piesakies uz sarunu
Mums patīk izaicinājumi un nestandarta risinājumi, tāpēc ar prieku palīdzēsim izveidot apmācību programmu, kas pielāgota tieši Tava uzņēmuma vajadzībām.
Uzzini vairāk un piesakies!
Mums patīk izaicinājumi un nestandarta risinājumi, tāpēc ar prieku palīdzēsim izveidot apmācību programmu, kas pielāgota tieši Tava uzņēmuma vajadzībām.