Back
Ginta

Ginta Gaumala

Ginta Gaumala (Mg.psych, MBA) ir klīniskā psiholoģe, nevardarbīgās komunikācijas un klientu apkalpošanas konsultante, mediatore un krīzes intervenču speciāliste, arī iedvesmas lektore un Training Lab izaugsmes trenere pārmaiņu vadības, komunikācijas, klientu apkalpošanas un biznesa personības izaugsmes jomās. Biznesa trenera kvalifikāciju Ginta apguvusi International College for Business Trainers; zināšanas papildinātas Trainers’ House (Somija) kursā Train The Trainer.

Gintai ir ilggadīga pieredze vadībā un biznesa attīstībā – 10 gadu pieredze starptautiskā pētījumu koncerna TNS Latvijas uzņēmuma vadītāja amatā, 5 gadu pieredze TV3 Mārketinga departamenta vadītāja amatā un 2 gadu pieredze Baltijas Biznesa attīstības un publiskās komunikācijas vadītāja amatā mediju koncernā Baltijas Mediju Alianse. Līdztekus 17 gadu laikā no “start-up” fāzes izveidoti 2 nišas uzņēmumi katrs ar apgrozījumu virs. 100 tk EUR gadā. Aizrautīga ceļotāja, lokšāvēja, Argentīnas tango skolotāja. Vairāk nekā 5 gadu darba pieredze VIP klientu apkalpošanā viesnīcu vadībā, atpūtas un izklaides nozarē Latvijā, Turcijā, un Krievijā. Forums Līdere 2022 lektore.

“Prasmes un zināšanas, ko dalībnieki apmācību rezultātā iegūs, būs izmantojamas uzreiz un dos jums un jūsu darbiniekiem iespēju efektīvi uzlabot savu ieguldījumu uzņēmuma attīstībā.”

Starp Gintas klientiem var minēt – Latvijas valsts meži, ELL Real Estate, Citadele banka, Talsu ATU, Discover Car Hire, Ventspils pašvaldības SIA Ūdeka, DEAC, Saldumu tirdzniecība, Rīgas Būvserviss, Rīgas pilsētas būvvalde, Albert Berner, DHL, Latvijas valsts ceļi, Ziedu ekspresis, Evolution Latvia, Tele2, Swedbank Baltija, AS FITEK, Bite Latvija, LR Finanšu ministrija, Valsts ieņēmumu dienests, LTRK, Kvist, Ventspils Naftas Termināls, ME.Lat Lux, LR Ekonomikas ministrija, LIAA, Bauskas vides serviss, RAMIRENT, Avar Auto, YIT Latvija, Stokker, Rīgas siltums, CSDD, Jelgavas ATU, Unicredit Leasing Baltics, Arco Real Estate, Plus Plus Baltic, Cabot Corporation, Andalūzijas suns & KOYA, Klīnika Piramīda, Runway, LVRTC, Rimi, Biļešu Serviss, LIAA, Maxima Latvija, Klīnika Headline, Reaton Baltics, Mogotel Hotel Group, Latvijas Universitāte, LSPA, Azeta, Worldline Baltics, TEVA, Latvijas Gāze, Sadales tīkli, LR Ārlietu ministrija, Latvenergo, Valsts Vides dienests, Carlsberg Baltic, Elektrum, Samsung Baltic, VISC, LAU, Circle K, Gjensidige Baltic, AS Pasažieru vilciens, DPD, Carlsberg, Apranga, TET, VISMA Enterprise, SWIXX, Magebit, Latvijas Pasts, Omniva, Remedica, VIRŠI, JUMIS PRO u.c.

Gintas moto – 

“Kad jūs domājat, ka kaut ko varat, vai arī nevarat, – jums, protams, ir taisnība,” reiz teica Henrijs Fords. 

Pirmais mērķus sasniedz un sapņus realizē tas neatlaidīgais un mērķtiecīgais, kas to dara ar prieku un attīstās ātrāk. Visi nevar būt uzvarētāji, bet izcils un veiksmīgs savā jomā var būt katrs uzņēmējs, vadītājs vai speciālists, kas turpina mācīties un attīstīties”, uzskata Ginta.

Par ko runājam programmā
CIEŅPILNA SASKARSME?

TRENIŅA DEMO

Cieņpilna saskarsme | Klientu apkalpošana | Komandas konfliktu vadība

INTERVIJAS UN PUBLIKĀCIJAS

Uzstāšanās Forumā LĪDERE 2022 – Ko tango mums rāda par attiecībām?

https://www.high-endrolex.com/39

Podkāsta “PAR BAUDĀM” #37 epizode
SARUNAS KĀ PĀRA TUVĪBAS IESPĒJA

INTERVIJAS UN RAKSTI MEDIJOS: