Back

Kā panākt sev vēlamo rezultātu komandā un ar klientiem

MEISTARĪGA KOMUNIKĀCIJA

LABĀKAI SADARBĪBAI

KAM: Ikvienam, kurš vēlas attīstīt spēju virzīt sarunu produktīvā gultnē

3 h ilgas sesijas par dažādām komunikācijas tehnikām, fokusējoties uz to praktizēšanu.

Teorija tiks nosūtīta atsevišķā video pirms treniņa.

Attīsti komunikācijas meistarību!

IESPĒJAMĀS TĒMAS

Komunikācijas meistarība ar kolēģiem:

Kā korekti novilkt robežas ar kolēģiem

Kā iedot negatīvu atgriezenisko saiti, lai tā būtu orientēta uz izaugsmi un veiksmīgu sadarbību.

Kā korekti paust savas vajadzības vadībai un kolēģiem.

Kā mazināt un veiksmīgi risināt konfliktus vai novērst to rašanos.

Kā atpazīt mobingu darbavietā. Rīcības algoritms.

Kā ieviest komandā kultūru, kas izslēdz vainošanu un ievieš reālus risinājumus un sadarbību?

Kur tu tiec pārprasts "ko tu man piesienies", kaut arī gribu labu... (atbruņošanas tehnikas)

Komunikācijas tehnikas ar klientiem un partneriem:

Kā pateikt NĒ klientam.

Kā korekti novilkt robežas ar klientiem. “Klientam vienmēr ir taisnība” ir novecojis priekšstats, tikai kā to paust, nepazaudējot klientu.

Kā pateikt klientam nepatīkamas ziņas saglabājot labas attiecības.

Kā atgūties pēc konfliktiem un nenest tos mājās.

Kā veiksmīgi risnāt konfliktus. Preventīvas darbības, lai novērstu to rašanos. Frāzes, kuras lietot un nelietot sadarbībā ar klientiem.

Kā noturēt klientu, kurš ir neapmierināts vai vēlas doties prom.

Efektīva praktiskā komunikācija e-pastos.

GINTA GAUMALA TRENERE

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA:

TRENERE: Ginta Gaumala
ILGUMS: 3 vai 6 h
NORISE: klātiene vai online
DALĪBNIEKU SKAITS GRUPĀ: līdz 16
INVESTĪCIJA: 850 EUR+PVN (3h) vai 1600 EUR+PVN (6h)

Komunikācijas treniņos ļoti būtiska ir prakse, tieši tādēļ teorija tiks nosūtīta video formātā pirms sesijas un klātienē tiks praktizētas reālas sarunas, lai spētu pielietot zināšanas jau uzreiz pēc sesijas beigām.

Pirms sesijas saņemsi 3 mazus video (7-8 min katrs)  ar teorētisko pamatojumu, uz kura tiek balstīta sesija.

Pēc sesijas saņesmi PDF ar sarunu veidošanas shēmām, kuras pasargās Tevi no konflikta rašanās, kā arī frāzēm, lai nogludinātu jebkuras nesaskaņas.

IESKATS:

Cieņpilna saskarsme | Klientu apkalpošana | Komandas konfliktu vadība

PIESAKIES

This field is for validation purposes and should be left unchanged.