Back

TIEŠSAISTES MEISTARKLASES GRUPĀM UN KOMANDĀM

Meistarklases ir kompakts mācību formāts, kura ietvaros nepieciešamo zināšanu un iemaņu esenci var apgūt gan virtuāli, gan klātienē. Meistarklases visbiežāk ietver arī jautājumu un atbilžu sesiju ar meistarklases vadītāju aktuālāko jautājumu padziļinātai apspriešanai. Meistarklases vada gan Training Lab treneri, gan citi mūsu pieaicināti eksperti.

Meistarklases ilgums ir 90 minūtes

Meistarklase paredzēta vienai komandai vai plašākam viena uzņēmuma darbinieku lokam

Meistarklasē tiks iegūtas jaunas zināšanas, dzirdēti praktiski piemēri un pildīti dažādi uzdevumi

Piesaki sarunu par vienu vai vairākām meistarklasēm savā uzņēmumā šeit

Komandas pasākumi
Untitled
Untitled
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Šis ir 20% personības novērtēšanas rīks un 80% produktivitātes veicināšanas rīks. Mums katram ir 6 ģenialitātes, no kurām 2 var uzskatīt par mūsu “superspējām”, kuras izpaužot darbā mēs jūtamies savā elementā jeb “flow”. 2 ir izstrādātas kompetences, jomas, kuras mērķtiecīgi attīstot, mēs spējam veikt ļoti kvalitatīvi. Savukārt 2 ir mūsu frustrācijas. Ja ilgstoši atrodamies frustrāciju zonā, tas veicina izdegšanu un rada konfliktus komandā. Testa aizpildīšana aizņems tikai 10 minūtes, toties iegūtā informācija Tev un komandai palīdzēs kļūt produktīvākai.

Ieguvumi:

  • Lielāka izpratne par savām un kolēģu stiprajām pusēm.
  • Komandas kopējais novērtējums, lai labāk izprastu kopējo potenciālu.
  • Skaidrība par sapulču tipiem, kas nepieciešami projektu virzībai uz rezultātu.
  • Vienota valoda komandā, kas veicina produktīvākas diskusijas.
  • Lielāka empātija, kas uzlabo komandas kopējo klimatu.
  • Skaidrība kā efektīvi plānot savu un komandas laiku un enerģiju.

 

Aplūkotās tēmas: 

  1. Testa būtība un kopējā komandas “bilde”.
  2. Kas ir svarīgs katrai no 6 ģenialitātēm.
  3. Sapulču tipi, kas atbilst darba uzdevumam un komandas pārstāvja ģenialitātei.
  4. Komandas analīze – kur visbiežāk iestrēgstam un kā ieraudzīt potenciālu?
  5. Kā tieši es Tev varu noderēt. Komandas vienošanās.
ELĪNA PELČERE TRENERE

Uzzini, kāds ir Tavas ģenialitātes potenciāls,

kā arī atklāj savas iespējas nopelnīt vairāk!

Aizpildi testu par sevi un savu komandu!

Piesakies uz izdividuālu konsultāciju (investīcija EUR 180 + PVN).

Ja vēlies uzzināt vairāk vai vienoties par tikšanās laiku, sazinies ar mums, aizpildot zemāk redzamo pieteikumu vai rakstot uz traininglab@traininglab.lv.

Neliels ieskats Komandas 6 ģenialitāšu pieejā

Kā kļūt par The Challenger sales?

Pārdošanas prasmju attīstības meistarklase

Šobrīd daudz dzirdam to, kā viss strauji mainās un kādreizējās pieejas vairs “nestrādā”, ir jāmeklē jauni veidi, “kā..” . Pārdošanas jomā tieši par to arī ir The Challenger Sale koncepts – kļūt par tādu pārdevēju, kurš aktīvi piedāvā klientiem jaunus skatījumus uz viņu problēmām un izaicinājumiem, liekot klientiem pārskatīt savus uzskatus un pirkumu kritērijus.

BŪTISKĀKIE IEGUVUVMI:

  • Iespēja pašrefleksijai, lai labāk izprastu sevi, savas stiprās puses un iespēju attīstībai.
  • Paplašināta pārdevēju domāšana caur challenger sale pieeju.
  • Trenēta risinājumu meklēšanas prasme, resursu izvērtēšana un prasme tos pielietot pārdošanas procesā.

PROGRAMMAS TĒMAS:

  • Tests un sava pārdošanas tipa uzzināšana. Pašrefleksija, lai izprastu savas stiprās puses un izaicinājumus.
  • Kādi ir pieci pārdēvēju tipi pēc M.Diksona un B.Adamsona “Challanger sale” pieejas? To raksturojošās iezīmes un metodes, lai sasniegtu labāku pārdošanas rezultātu.
  • Kā kļūt par pārdevēju, kurš spēj pozitīvi izaicināt klientu? Vai tiešām visiem jākļūst pa challenger tipa pārdevēju? Metodes, lai attīstītu savas prasmes un kļūtu par labāko pārdevēju ar savu unikālo pieeju.
MARGARITA LASTOVSKA TRENERE

Challenger Sales pieeja spēj ievērojami uzlabot pārdošanas rezultātus, īpaši sarežģītos gadījumos.

Ieskats The Challanger Sales pieejā

Neredzamais pūķis MOBINGS

VESELĪGAS DARBA VIDES meistarklase

KAM PAREDZĒTS:

  • Vai Tu esi vadītājs, kam rūp Tavu darbinieku labbūtība un produktivitāte?
  • Esi HR pārstāvis un Tavs uzdevums ir veicināt veselīgu un psiholoģiski drošu darba vidi?
  • Tu strādā organizācijā un vēlies saprast, kā atpazīt un novērst mobingu, pirms tas vēl sācies?

PROGRAMMA: 

  1. Kas ir un kas nav t.s. Incivility jeb nepieņemama uzvedība darba vietā – mobings, bossings, gaslaitings, bullijings, u.c.?
  2. Pūķa dažādās sejas: mobinga scenāriji un attīstības posmi
  3. Kā tieši Tu vari parūpēties par atbalstošu un iekļaujošu darba vidi
    a) Praktiski soļi mobinga un tā efektu mazināšanai: darbinieka perspektīva
    b) Novērst, pirms sācies: vadītāja perspektīva
  4. Kā neuzkāpt uz mīnas nejauši. Frāzes, no kurām izvairīties, un – kā to pateikt savādāk.
  5. Kā ikdienā parūpēties par sevi, mazināt stresu un veicināt labbūtību?
GINTA GAUMALA TRENERE

Prasmes un zināšanas, ko dalībnieki apmācību rezultātā iegūs, būs izmantojamas uzreiz un dos jums un jūsu darbiniekiem iespēju efektīvi uzlabot savu ieguldījumu uzņēmuma attīstībā.

Pētījumi pierāda, ka komanda, kas jūtas aprūpēta un nozīmīga, uzrāda labāku sniegumu, rezultātus un produktivitāti kopumā. Darbinieki, kas jūtas fiziski un emocionāli veseli, uzklausīti, sadzirdēti un atbalstīti, ir iesaistītāki un lojālāki savam darba devējam.

Ieguvumi

  • Aprūpēta komanda uzrāda labāku sniegumu, rezultātus un produktivitāti kopumā
  • Darbinieki, kas jūtas fiziski un emocionāli veseli, uzklausīti, sadzirdēti un atbalstīti, ir iesaistītāki un lojālāki savam darba devējam.
  • Apzināsiet kā ikdienā parūpēties par sevi, mazināt stresu un veicināt labbūtību.
  • Vienkārši un praktiski risinājumi, idejas un metodes darbinieku labbūtības uzturēšanai un uzlabošanai.  piedāvājot praktiskas idejas un ikdienā izmantojamus.

Aplūkotās tēmas

  • Apzināta un cieņpilna saskarsme, vajadzības, vērtības, savstarpējs atbalsts un atbalstoša komunikācija.
  • Agresijas pamati. Komunikācijas kļūdas. Konfliktu deeskalācija.
  • Empātija, pašempātija un pašatbildība kā resursi iekšējā līdzsvara un labbūtības stabilizēšanai.

Domāšanas instrumenti stresa, destruktīvs paškritikas un trauksmes mazināšanai.

GINTA GAUMALA TRENERE

Komunikācijas meistarība ir dot iespēju otram cilvēkam sadzirdēt to, ko vēlamies pateikt. Katrs cilvēks ir gatavs otra labā kaut ko darīt, ja var būt drošs, ka viņa paša vajadzības tiek piepildītas. Visi cilvēki cenšas piepildīt savas vajadzības. Ja mūsu pamatvajadzības ilgstoši netiek piepildītas, mēs kļūstam dusmīgi un mēdzam uzvesties agresīvi. Tātad, aiz katrām dusmām, agresijas, strīdiem un konfliktiem var slēpties kāda svarīga nepiepildīta vajadzība. Cilvēki ir sabiedriskas būtnes un dabiski ilgojas pēc cieņpilnām un iejūtīgām attiecībām.

Ieguvumi – atbildes uz šiem jautājumiem

  • Kā vieglāk pārrunāt sarežģītas vai neviennozīmīgas situācijas?
  • Kā grūtās sarunās neizniekot laiku un spēku pārliecināšanai un konfliktu risināšanai?
  • Kā ar vienu vienkāršu komunikācijas ieradumu ievērojami uzlabot sarunas noskaņu, novērst iebildumus un agresiju?
  • Kā ikdienā parūpēties par sevi, mazināt stresu un veicināt labbūtību?

Aplūkotās tēmas

  • Komunikācijas mērķis: cieņpilnas attiecības.
  • Kā ikdienas saskarsmes veidošanā izmantot M.Rozenberga “Nevardarbīgās (cienošā, cieņpilnā, atbalstošā, apzinātā) komunikācijas” pieeju, 4 soļu metode.
  • Četras komunikācijas bāzes pozīcijas. Kā novērst konfliktus, pirms tie sākušies?
  • Piecas stratēģijas konfliktu risināšanai un deeskalacijai, lai sasniegtu rezultātu.
  • Idejas un praktiski triki, kā vieglāk ieviest produktīvas komunikācijas tehnikas savā ikdienā.
GINTA GAUMALA TRENERE

Pasaule mainās un jaunie izaicinājumi, kā arī tehnoloģiju attīstība pieprasa arvien jaunas prasmes darba tirgū – ir jāmācās! Kā to darīt efektīgāk un ilgtspējīgāk? Informācijas pārbagātības laikmetā, kad ir tik daudz pieejas un teorijas par mācīšanos, svarīgi atrast savējo – tādu, kas atbilst gan organizācijas kultūrai un mērķiem, gan tādu, kas sasniedz sagaidāmo rezultātu un nes reālas pārmaiņas.

Mērķis un ieguvumi

1. Iepazīstināt ar mazāk zināmo: «Kā labāk mācīties?»
2. Iepazīts mācīšanās modelis pēc kura veidot apmācību procesu organizācijā
3. Apgūti holistiskas mācīšanās pieejas principi

Programma

Pierādījumos balstīta pieeja mācīšanā – CAP (Content-Assessment-Pedagogy) modelis un Backward design

  • Kā palīdzēt mācīties?
  • Kā motivēt?
  • Kā palīdzēt mācīto pielietot ārpus mācību telpas?

Pieeja “Mācīšanās kā veselums“ (Making Learning Whole)

  • Septiņi principi
  • Piemēri un uzdevumi

Trenere

Inese Muzikante,

Dr.Psych, docente Rīgas Biznesa skolā, Leadership Development Practicum trainere.

Mērķis

Stress par finansēm ļoti ietekmē ikviena spēju un motivāciju strādāt, kā arī ir viens no biežākajiem cēloņiem ģimenes nesaskaņām. Skaidrība un rīcības plāns atbrīvo prātu, lai tas var koncentrēties un paveikt būtiskāko.

Ieguvumi

1. Skaidrība par būtiskākajiem mērķiem, kam nepieciešama nauda.
2. Godīgs “momentfoto”, kur paliek esošā nauda.
3. Sistēma, kas palīdz veidot uzkrājumus un soļi, kā to ieviest.

Aplūkotās tēmas

Attieksme. Pieņēmumi un stereotipi par naudu, bagātību, pelnīšanu. Kāda ir mana bagātības vairošanas stratēģija?
Kam man naudu? Bieži mums tikai šķiet, ka mēs zinām, kam mums nepieciešama nauda – gribam māju, mašīnu, ceļojumu, atpūtu. Cik ļoti mums ir skaidra laika līnija, kādā to visu vēlamies sasniegt? Kas tieši Tev ir nepieciešams, lai vari tikt pie kārotā?

Kur paliek esošās finanses? “Momentfoto” izstrāde esošajai finanšu situācijai. Idejas naudas ietaupīšanai. Tavi resursi un iespējas nopelnīt vairāk. Pasīvā ienākuma un nākotnes naudas koncepts.

Sistēma uzkrājumu veidošanai. Kā izveidot sistēmu, kas rada drošības sajūtu, palīdz uzkrāt vienlaicīgi vairākiem mērķiem un saglabāt darba un privātās dzīves balansu. T.Harv Eker metode, digitālie risinājumi un idejas, lai uzsāktu un noturētu veiksmīgus naudas pārvaldīšanas ieradumus.

ELĪNA PELČERE TRENERE

Mēs varam paveikt vairāk, kad esam ieguvuši vairāk informācijas par veicamo uzdevumu. Mēs varam sasniegt vairāk, kad esam ieguvuši vairāk informācijas par sevi un sevi arvien labāk iepazinuši. Darba procesā ir īpaši svarīgi sniegt savstarpēju atgriezenisko saiti, lai stiprinātu savas komandas spējas un savstarpējo saikni. Kā to darīt – individuāli vai publiski? Kā sniegt negatīvu atgriezenisko saiti, lai otru neaizskartu? Šajā nodarbībā tiks rastas atbildes uz šiem un citiem jautājumiem.

Ieguvumi

  • Iegūta pārliecība, ka varam uzņemties un sasniegt vairāk.
  • Stiprināta izpratne par atgriezeniskās saites nozīmi sava snieguma un komandas spēju uzlabošanā.
  • Skaidrība par to, kā sniegt un kā saņemt atgriezenisko saiti.
  • Metode, kas palīdz atgriezenisko saiti sniegt caur rūpēm, taču godīgi un izaicinot kolēģus uz labāku rīcību.

Aplūkotās tēmas

1.Komandas spēks

Komandas spēks nav tikai mērījums, cik daudz kopā varam paveikt.

Komandas spēku veido tas, kā spējam sadarboties.

2. Kā mani redz citi?

Mēs reti no malas izskatāmies tieši tādi, par kādiem sevi uzskatām. Tam ir loģisks pamatojumus un ir arī dažādi veidi, kā mazināt šo plaisu un ieraudzīt sevi plašākā kontekstā.

3. Atgriezeniskās saites nozīme

Kāpēc to ir svarīgi saņemt? Kā reaģēt, saņemot atgriezenisko saiti?

Kāpēc to ir īpaši savarīgi sniegt citiem? Kā to darīt korekti un efektīvi?

4. Radikāla atklātība

Veids, kādā būvēt atgriezeniskās saites sistēmu uzņēmumā / komandā, lai rūpētos par savstarpējo izaugsmi un izvairītos no liekuļošanas.

EDUARDS KRŪMIŅŠ TRENERIS

Ikdienā mūsu dzīvi ietekmē visdažādākie stresa faktori. Termiņi, projekti, pārsātināta informācija, ko uzņemam, laika trūkums ģimenei un hobijiem, satraukums par komunikāciju – šie ir tikai daži no cēloņiem, kas var radīt stresu. Šajā nodarbībā tiks runāts par stresa apzināšanos un tā mazināšanu, lai varētu mierpilni strādāt un aizvadīt savu ikdienu.

Ieguvumi:

  • Iegūti praktiski rīki kā uzlabot savu pašsajūtu, mierīgi un bez uztraukumiem darīt darbus ikdienā.
  • Skaidra izpratne par stresa veidošanās cēloņiem un dinamiku.
  • Apgūts algoritms, kā praktiski  ieviest dzīvē stresa vadības instrumentus?

Aplūkotās tēmas: 

  • Stresa veidošanās cēloņi.
  • Kādi ir cilvēka dabiskie ierobežojošie aizsargmehānismi un kā tos apiet?
  • Elpošanas tehnikas, kas būtiski maina bioķīmisko asins sastāvu un paaugstina stresa toleranci ķermenī.
  • Stresa vadības instrumentu kaste – instrumenti un rīki stresa vadībai.
IVARS JUŠKĒVICS TRENERIS

Nodarbība būs noderīga visu līmeņu darbiniekiem, kam ikdienā ir jāpanāk rezultāts.  Mērķis ir drosmīga uz rezultātu orientēta darbība, kur katrs “nē!” ir jauna iespēja.

Ieguvumi:

  • Iegūta izpratne par psiholoģiskajiem aspektiem saņemot “ nē” un kādēl baidāmies pajautāt.
  • Caur praktisku un personisku pieredzi iegūta drosme un pārliecība par sevi un saviem spēkiem.
  • Iepazīta iebildumu pārvarēšanas tehnika AIKIDO, kas ir praktiski pielietojama darbā ar jebkuru klienta iebildumu.

Aplūkotās tēmas: 

  1. Mūsu attieksme pieņēmumi un stereotipi.  Kā mēs uztveram  “nē” un kā to transformēt par ieguvumiem sev un izaugsmei?
  2. Kas ir pārdevēja bremzētājspēks? Psiholoģiskais aspekts bailēm no nē un ko ar to darīt? Kā drosmīgi un droši radīt sev iespējas mērķu sasniegšanai?
  1.  Vēlmes, vajadzības un gaidas Kur rodas pārpratumi? Kā izprast klienta vajadzību Informācijas nodošanas un saņemšanas ceļš.
  1. Atteikuma terapija Praktisks treniņš uz ielas, kur  tiks testētas savas robežas un iespējas komunikācijā ar cilvēkiem.
  1. Iebildumu pārvarēšanas algoritms Kā korekti atbildēt iebildumu, lai klients būtu gatavs dzirdēt argumentāciju?
ELĪNA PELČERE TRENERE

Cilvēkiem, mainot ieradumus un attieksmi, ir iespējams mainīt savus un organizācijas rezultātus. Šajā nodarbībā uzzināsi kā strādāt ar saviem ieradumiem, kā tos mainīt un vai to vajag. Ieradumu maiņa kalpo kā atslēga jaunu mērķu sasniegšanai un pozitīvu rezultātu vairošanai.

Ieguvumi:

  • Iegūti praktiski rīki kā uzlabot savu pašsajūtu, mainot savus ieradumus.
  • Skaidra izpratne par ieradumu veidošanos un to darbību.
  • Apgūts ieradumu  maiņas algoritms un iegūta izpratne kā tos ieviest savā ikdienā.
  • Iegūtas zināšanas kā līdzsvarot savu ikdienu un iegūt balansu.

Aplūkotās tēmas: 

  • Mani personīgie ieradumi. Kā mani personīgie ieradumi ietekmē manu dzīvi un manu produktivitāti darbā.
  • Kuri ieradumi veicina manu izaugsmi un attīstību un kuri nē. Vai mana dzīve ir sabalansēta vai nē. Ieradumu audits.
  • Kā darbojas ieradumi. Kā mainīt sliktos un ieviest jaunus ieradumus.
  • 4 soļi ieradumu maiņas algoritmā: padari to pievilcīgu, padari to vieglu, padari to redzamu un sadali daļās.
IVARS JUŠKĒVICS TRENERIS

Ikvienam no mums ir sava laika plānošanas sistēma. Kādam tā ir apzinātāka, kādam mazāk apzināta. Visi spējam ieplānot kādas lietas un daļu vai visas no tām arī paveikt paredzētajā laikā. Reizēm, kad pienākumu ir daudz vai pārāk daudz, ir svarīgi saprast, ka mums nav jāpaveic viss. Mums ir jāpaveic būtiskākais! Kā to sekmīgi izdarīt un kā ieplānot būtiskākos darbus un uzdevumus, uzzināsi šajā meistarklasē.

Ieguvumi:

  • Veikts sava laika audits, ieraugot, ko nepieciešams uzlabot.
  • Skaidrība par laika plānošanas un prioritāšu noteikšanas metodēm.
  • Izpratne, kā noteikt piroritātes starp uzdevumiem no dažādām kategorijām un kontekstiem.
  • Iegūtas idejas par to, kā saplānot savu produktīvāko dienu, nedēļu un mēnesi

Aplūkotās tēmas: 

  1. Laika audits
  • Kas piepilda manu laiku?
  • Kas kontrolē manu laiku?
  • Kā es to varu ietekmēt?
  1. Prioritāšu noteikšana
  • Eiznehauera matrica
  • Metode – Piecinieks
  • MoSCoW modelis
  1. Laika plānošanas ieradums
  • Kur un kad plānot savu laiku?
  • Kas mums jāņem vērā plānojot?
  • Kā nodrošināt sev produktīvu dienu, nedēļu, mēnesi?
  1. Laika bloķēšana

Saliņu princips, kas palīdz gan sekmīgi un ar noteiktu regularitāti plānot savu laiku, gan virzīt uz priekšu lielākus projektus.

EDUARDS KRŪMIŅŠ TRENERIS

Cilvēkiem ir dažādi rīcības standarti, pēc kuriem tie sakārto savu pieredzi un kuri liek tiem konkrēti rīkoties. Tikai tad, ja saprotam otra cilvēka domāšanu un tās īpatnības, varam cerēt, ka mūsu sniegtā informācija atradīs dzirdīgas ausis.
Pielāgojoties noteiktām cilvēku metaprogrammām, mēs veidojam savstarpējo sapratni visdziļākajā līmenī.

Ieguvumi:

1. Prasmi veidot komunikāciju tā, lai sarunu biedrs teikto uztver pareizi, pat ja komunikācija notiek attālināti.
2. Prasmi motivēt otru cilvēku, mainīt viņa ieradumus.
3. Iespēju gūt slavu kā cilvēkam, kurš atpazīst cilvēku talantus un prot tos attīstīt.
4. Izpratni par to, kura tipa cilvēki kādus darbus spēj veikt vislabāk un būt pašmotivēti.

Aplūkotās tēmas: 

● Meistarklases dalībnieki tiks iepazīstināti ar 7 metaprogrammām
● Praktiski uzdevumi un diskusijas lai ērti izprastu, kādu cilvēku uz kādu
darba vietu pieņemt darbā. Amata profils.
● Jautājumi, kas palīdz noteikt metapogrammas darba interviju laikā.
● Metaprogrammas, kā palīgs darbinieku motivēšanā.
● Kā komunicēt ar cilvēku, lai viņš būtu orientēts uz rīcību un atbildības
uzņemšanos.

VILNIS BRĒMANIS TRENERIS

Jēdziens “digitālā atkarība” mums ir pazīstams jau sen, tikai tā sekas šķiet nereālas taustāmā pasaulē. Mirklī, kad visa pasaule sāk pāriet uz elektronisku saziņas veidu, tomēr der zināt virkni blakus parādību un galvenais veidu, kā to apzināt un izskaust automātiski no savas dzīves telpas!

Aplūkotās tēmas: 

  • Bērnu un jauniešu digitālā atkarība;
  • Cipariskais autisms;
  • Cilvēkam nepieciešamais dzīvā kontakta daudzums;
  • Kā es varu pārvaldīt savu uztveres skaidrību objektīvas un krasi melīgas informācijas telpā;
  • Dabas instinkta treniņš jeb kā palikt veselam informatīva presinga laikā.
ANDŽEJS REITERS TRENERIS

Dizaina domāšana kā personīgajā dzīvē tā uzņēmumos atbild uz jautājumu kā ātri un nesāpīgi pārbaudīt idejas, lai saprastu, vai tās vērts realizēt praksē. Šī pieeja ir lielisks veids kā uzsākt jaunus projektus vai pārdefinēt esošos. Piemēram, sajūtot stagnāciju, paskatīšanās uz situāciju no dizaina perspektīvas komandai varētu sniegt vēl nebijušus aizguvumus procesa uzlabošanai īsā laika periodā.

Dizaina domāšana palīdz attīstīt eksperimentēšanas ieradumu, kas noved pie arvien jaunām iespējām un dažādiem attīstības scenārijiem.

Ieguvumi

  • Dizaina instrumenti izmantošanai darbā un ikdienā
  • Izpratne par sevi kā dizaineri
  • Virzieni tālākai dizaina domāšanas izpētei

Aplūkotās tēmas

Principi

  • Kas ir dizaina domāšana?
  • Kāda ir tās nozīme?
  • Kādi ir pieejas pamatprincipi?

Prakse

  • Kā es to varētu izmantot?
  • Ko es ar to varu panākt?
  • Kādi ir galvenie instrumenti?

Pielietojums

  • Kā dizaina domāšanu pielieto?
  • Kādi ir populārākie piemēri?
  • Kuri uzņēmumi to praktizē?

Treneris: Kārlis Jonāss

Kārlis Jonāss ir dizaina domātājs, produktu izstrādes projektu vadītājs un Training Lab treneris dizaina jomā.

Savā profesionālajā pieredzē Kārlis ir strādājis pasaules mēroga dizaina aģentūrā ar klientiem no ASV, Apvientās Karalistes, Austrālijas u.c. Viņš ir vadījis vairākus digitālo risinājumu dizaina projektus par pamatu izmantojot dizaina domāšanās pieeju.

Šobrīd Kārlis pasniedz interaktīvus seminārus un darbnīcas par dizaina.

Piesakies uz bezmaksas sarunu!

linija

Lai saņemtu Tavam uzņēmumam individuāli izstrādātu risinājumu, raksti šeit:

MM slash DD slash YYYY
This field is for validation purposes and should be left unchanged.