Back
Labākam klientu servisam, augstākai produktivitātei un efektivitātei, procesa ātruma un kvalitātes uzlabojumiem reizēm nepieciešams pielikt tikai nedaudz pūļu, sasniedzot vērā ņemamus rezultātus. Svarīgi ir apzināties, kuri ir pareizie soļi un kur mīt uzņēmuma slēptais potenciāls.
[thim-heading main_title=”Biznesa treniņi – vadītājiem
” title_uppercase=”” textcolor=”#ffffff” sub_heading_color=”#2d2d2d” clone_title=”” line=”” text_align=”text-center”]

[learn_press_collection id=”10236″ limit=”3″]

[thim-heading main_title=”Pieteikties uz konsultāciju” title_uppercase=”” textcolor=”#ffffff” sub_heading=”Lai saņemtu savam uzņēmumam individuāli izstrādātu risinājumu” sub_heading_color=”#2d2d2d” clone_title=”” line=”” text_align=”text-center”]
[super_form id="10628"]