Back

KAM: ja neesi IT speciālists, taču plāno vadīt vai jau vadi tādus digitālus projektus kā, piemēram, mājas lapas, iekšējo portālu, e-komercijas platformas, mobilo aplikāciju izstrāde, digitālo pakalpojumu ieviešana, iekšējo sistēmu uzlabošana vai ieviešana. 

MĒRĶIS: sniegt praktiskas zināšanas un instrumentus digitālo projektu vadībā. 

REZULTĀTĀ: laikā novadīts digitālais projekts, kas sniedz vērtību iekšējiem vai ārējiem klientiem atbilstoši projekta vēlamajiem rezultātiem un mērķiem.  

BŪTISKĀKIE IEGUVUMI:

  1. izprastas būtiskas atšķirības starp ne-digitālo un digitālo projektu vadību; 2. skaidri definēti projekta mērķi un vēlamie rezultāti

  2. skaidri definēta nepieciešamā funkcionalitāte un bloki, balstoties uz klientu vajadzībām un vēlamajiem rezultātiem; 

  3. Prasmes efektīvāk izstrādāt digitālā projekta plānu, posmus un noteikt prioritātes;

  4. Uzlabota komunikācija starp biznesa un izstrādātāju komandām, lai īstenotu projektu laikā un atbilstoši vēlamiem rezultātiem

  5. Spēja precīzāk un detalizētāk aprakstīt uzdevumus dizainerim un izstrādātāju / IT komandai, lai izvairītos no pārpratumiem. 

PROGRAMMA

16 STUNDAS (2 x 8h klātienē)

Iekļauts prakses periods starp treniņa dienām.

Norises datumi tiks saskaņoti ar interesentiem. Interesentus aicinām pieteikties aizpildot formu.

  1. Digitālo projektu efektīvas vadības pamatprincipi:
  • atšķirības starp ne-digitālo un digitālo projektu vadību; 
  • digitālo projektu nozīme; 
  • digitālo projektu veiksmīgas izpildes panākumu atslēgas;
  • projekta vadītāja atbildība un loma; 
  • projekta etapi un kas ir svarīgs katrā etapā.
  1. Klienta pieredzes (Customer experience), lietotāja pieredzes (UX) un dizaina domāšanas pamati digitālo projektu vadībā: 
  • customer journey nozīme, veidošana;
  • precīza problēmas definēšana; 
  • outcome-based projekta funkcionalitātes, sastāvdaļu  plānošana.

  1. Projekta plānošana 
  • projekta apraksta izveide, mērķu un velāmo rezultāto definēšana; 
  • ieinteresētās puses, viņu vajadzības, mērķi;
  • nepieciešama funkcionalitāte, bloki
  •  izpildes plāna izveide. 
  1. Projekta īstenošana 
  • precīza uzdevuma formulēšana dizainerim, izstrādātāju/IT komandai;
  • informācijas aprite un efektīva komunikācija par projektu ar izstrādātāju/IT komandu;
  • uzsekošana, atgādināšana 
  • izpildes kontrole un komandas  locekļu atbildības uzturēšana 
  1. Laika plānošana un uzdevumu prioritizēšana, lai fokusētos uz būtiskāko projektā 
ANDREJS SERGEJEVS TRENERIS

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA:

TRENERIS: Andrejs Sergejevs
DALĪBA VIENAI PERSONAI: EUR 490 + PVN
DALĪBNIEKU SKAITS GRUPĀ: līdz 16
NORISES VIETA: klātienē Rīga (tiks precizēts)

PIESAKIES

This field is for validation purposes and should be left unchanged.