KAM: Pārdošanas profesionāļiem un jaunajiem pārdevējiem, kuru ikdiena saistīta ar darījumu slēgšanu B2B segmentā.
BŪTISKĀKIE IEGUVUMI:
1. Jaunas idejas sava pārdošanas arsenāla uzlabošanai.
2. Praktiski padomi darījumu konversijas celšanai.
3. Papildus idejas, kā celt sava produkta vērtību.
4. Pārdošanas struktūra, kā noslēgt darījumu uzdodot jautājumus.
NB Uz pirmo nodarbību dalībniekam jāierodas ar konkrētu mērķi, ko vēlas uzlabot un tam ir jābūt izmērāmam. Treneris šo mērķi apstiprina un apmācību procesā dalībniekam ir jābūt gataviem praksē notestēt apmācībās apgūto un sadarboties ar savu pārdošanas vadītāju apmācību prakses laikā.
PROGRAMMA
16 STUNDAS
Klātiene (2 x 8 h) – 1.02.2023. un 9.02.2023. plkst. 9:00 – 17:00
Pārliecības trijstūris
Kā panākt, ka klients vēlas tikties un redz vērtību sarunā ar pārdevēju? Kas ir pārliecības stūrakmeņi un kā radīt interesi?
Pārdošanas struktūra
Kādi ir loģiskie pārdošanas soļi, lai nonāktu līdz darījumam ar labāko iespējamo rezultātu?
Vajadzību izzināšana
Vajadzību izzināšanas algoritms – soli pa solim kā izzināt klienta vajadzību un radīt vajadzību un noslēgt darījumu caur jautājumu uzdošanu.
Iejušanās klienta ādā
Klientu psiholoģiskie portreti, atbilstošas argumentācijas un detaļu veidošana. Iejušanās “klienta ādā” – izpratne par viņa unikālo biznesa situāciju.
Iebildumi un atteikumu terapija
Kā nesabrukt pie klienta iebildumiem? Kā uztvert iebildumus kā iespēju? Bailes no nē – ko ar tām darīt.
Izcila prezentācija
Tehnikas, kā veidot “garšīgu” prezentāciju un kā noturēt uzmanību. Komunikācijas tehnikas.