• BIZNESA TRENIŅI
    • KOMANDAS PASĀKUMI
    • CIEŅPILNA SASKARSME UZŅĒMUMĀ
    • EMOCIJU UN STRESA VADĪBA
    • PĀRDOŠANAS DOPINGS
    • VADĪTĀJS-DARĪTĀJS!?
    • VADĪTĀJS-DARĪTĀJS!? II
    • UZŅĒMUMA IZCILĪBAS DIAGNOSTIKA
    • MĒRĶTIECĪGA PĀRDOŠANA
  • MEISTARKLASES
    • GRUPĀM UN KOMANDĀM
  • SAFE AND SOUND
  • KOMANDA
    • Vakances
  • IEDVESMAI
  • IZAUGSMEI
    • Grozs

    • Piesakies konsultācijai
ReģistrētiesIelogoties
+371 27102032 | traininglab@traininglab.lv
Training Lab
  • BIZNESA TRENIŅI
    • KOMANDAS PASĀKUMI
    • CIEŅPILNA SASKARSME UZŅĒMUMĀ
    • EMOCIJU UN STRESA VADĪBA
    • PĀRDOŠANAS DOPINGS
    • VADĪTĀJS-DARĪTĀJS!?
    • VADĪTĀJS-DARĪTĀJS!? II
    • UZŅĒMUMA IZCILĪBAS DIAGNOSTIKA
    • MĒRĶTIECĪGA PĀRDOŠANA
  • MEISTARKLASES
    • GRUPĀM UN KOMANDĀM
  • SAFE AND SOUND
  • KOMANDA
    • Vakances
  • IEDVESMAI
  • IZAUGSMEI
    • Grozs

    • Piesakies konsultācijai

Biznesam

3 tipiskākās kļūdas, pārdodot pa telefonu

  • Autors Elīna Pelčere
  • Kategorijas Biznesam
  • Datums 28 jūlijs 2020
  • Komentāri 0 Komentāri

Pārdot pa telefonu ir izdevīgi, jo tiek patērēts mazāk laika un tehniski var aizsniegt daudz vairāk klientu. Tajā pašā laikā, pārdot pa telefonu ir gana izaicinoši, jo izpaliek klātienes kontakts ar klientu.

Tādēļ ir vērts izvairīties no būtiskām 3 tipiskām kļūdām.

  1. Kļūda ir  zvanīt klientam bez priekšdarbiem, tas ir zvanīt klientam uz labu laimi, neizpētot, kas ir klients, neveicot priekšdarbus. Šie priekšdarbi ir pirmkārt radīt iespēju, ka klients nav “auksts”. Tas nozīmē meklēt veidus, kā klients jau pirms zvana ir ieinteresējies par Jūsu pakalpojumu. Tas ir iespējams ar digitālajām tehnoloģijām. Daudz  par to runājam šeit: https://traininglab.lv/pardosanas_audits_digitalizacija/. Kā arī, ja pārdevējs zvana klientam, neizpētot, kas ir  klienta profils, kāda potenciāli varētu būt klienta problēma, ko ar savu produktu vai pakalpojumu pārdevējs var atrisināt, tad saruna var vainagoties ar neveiksmi pat īsti nesākusies.
  2. Kļūda ir zvanīt klientam, nezinot, ko pats pārdevējs no sarunas vēlas. Ja mērķis ir tikšanās, tad nevis jāmēģina sarunas laikā pārdot produktu vai pakalpojumu, bet gan pārdot tikšanos. Ja sarunas mērķis ir vajadzību noskaidrošana, tad nevis jāsāk prezentēt savi produkti un pakalpojumi – ir jāuzdod jautājumi.  Svarīgi ir zināt mērķi pirms sarunas un mērķtiecīgi uz to virzīties sarunas laikā. Telefona sarunas laikā tiek piedots daudz mazāk kļūdu no pārdevēja puses, jo sarunu pārtraukt ir daudz vienkāršāk kā klātienes tikšanās laikā.
  3. Kļūda ir, ka pārdevējs sāk stāstīt klientam to, ko klients nevēlas dzirdēt. Šāda situācija notiek tad, kad pārdevējs dedzīgi vēlas klientam prezentēt to, kas ir pārdevēja rīcībā (izcilākais un labākais produkts vai pakalpojums), nenoskaidrojot, ko klientam vajag. Tādēļ ir būtiski pievērst uzmanību,  kādus jautājumus pārdevējs uzdod un vai vispār jautājumi tiek uzdoti.

Pats būtiskākais ir noķert prieku no zvanīšanas procesa! Spēlē ar sevi spēles, velc aplīšus par katru izdarīto zvanu, velc smaidiņus, par katru sasmīdināto klientu un esi tāds pārdevējs, no kura Tu pats nopirktu!

 

  • Dalīties:
Autora avatars
Elīna Pelčere

Training Lab līdzdibinātāja un izaugsmes trenere komandas izaugsmes, pārdošanas jomās, kā arī biznesa un personīgās izaugsmes koučs, kā arī maņu treniņu vadītāja. “Sales addict” un koučs pēc savas pārliecības un dzīvesveida, kas ik gadu kāpina personīgo pārdošanas rezultātu 40-60% robežās. 2017. pieņēma izaicinājumu kāpināt arī uzņēmuma Training Lab apgrozījumu 2x, kas arī izdevās, ierindojot Training Lab TOP 3 Latvijā.

Iepriekšējais ieraksts

Kā saprast klienta patiesās vajadzības?
28 jūlijs 2020

Nākamais ieraksts

Uzņēmuma toksikoze, jeb kā pasargāt savu uzņēmumu no toksiskiem darbiniekiem. (Elīna Stalaža, RiseUp HR)
12 aprīlis 2021

Līdzīgi raksti

ka-saprast-klienta-vajadzibas
Kā saprast klienta patiesās vajadzības?
9 jūnijs, 2020
attalinata-macisanas
Bieds vai iespēja? Mācīšanās online vidē (Ginta Krivma & Ivars Juškēvics)
9 aprīlis, 2020
ka-vadit-no-majam
Kā vadīt no mājām? (Elīna Pelčere)
2 aprīlis, 2020

Komentē Atcelt atbildi

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Meklēt

Jaunākie ieraksti

Labbūtība darba vietā jeb kā uzbūvēt izturīgas un plaukstošas komandas?
07Dec2021
Uzņēmuma toksikoze, jeb kā pasargāt savu uzņēmumu no toksiskiem darbiniekiem. (Elīna Stalaža, RiseUp HR)
12Apr2021
3 tipiskākās kļūdas, pārdodot pa telefonu
28Jūl2020
traininglab@traininglab.lv
+371 27102032
Korespondences adrese: AK-48, Satiksmes iela 2, Rīga, LV-1004

Pieraksties jaunumiem

Saņem jaunākās ziņas un piedāvājumus!

  • Privātuma politika

Visas autortiesības rezervētas by TrainingLab 2021.

Ielogoties ar savu lapas profilu

Aizmirsi paroli?

Neesi reģistrējies? Reģistrējies šeit!

Reģistrēt jaunu profilu

Vai tu esi dalībnieks? Ielogoties tagad