Pēdējo gadu laikā supervīzija arvien stabilāk iekaro vietu starp dažādu profesiju pārstāvjiem un iegūst atpazīstamību arī uzņēmumos. Psihoterapeitiem un sociālajiem darbiniekiem, kuri ikdienā strādā ar citu cilvēku izaicinājumiem, supervīzijas ir obligāta un neatņemama darba ikdienas …
Lai kā Tu pilnveidotu savu servisu, piedomātu par pakalpojumu vai produktu kvalitātes, ir viens faktors, kuru izmērīt ir visgrūtāk. Tā ir klienta pieredze Tavā uzņēmumā. Viens no veidiem, kā iegūt pēc iespējas objektīvākus datus par …
Komandas veidošana ir ilgs, komplicēts un nepārtraukts process. Turklāt, jo lielāka komanda, jo vairāk pūļu jāiegulda, lai tā būtu efektīva, motivēta un savu darbu balstītu kopīgās organizācijas vērtībās. Lielākoties tieši vadītājs ir cilvēks, kam pamatu …
Jebkurš personāla speciālists un vadītājs zina, cik būtiska ir regulāra darbinieku zināšanu papildināšana. Nereti arī ir gana skaidrs, kādas zināšanas vai prasmes darbiniekiem nepieciešamas, lai tie ne vien sniegtu pēc iespējas lielāku pienesumu uzņēmumam, bet …
Apmeklējot šī gada „Nordic Busniess Forum” un klausoties runātājos, ir skaidrs, ka organizācijas kultūra ir pamatu pamats jebkura uzņēmuma veiksmīgai darbībai jebkurā pasaules valstī. Turklāt šo iekšējo kultūru mēs veidojam ik uz soļa, ar katru …
Teju katrā trešajā sarunā ar klientiem viena no prioritātēm personāla vadībā ir kvalificēta darbaspēka atrašana. Un tas nav nekāds pārsteigums: Jau pirms 8 gadiem šo tendenci no demogrāfijas datu viedokļa atspoguļoja globālo cilvēkresursu pētnieks un …
Pārdot pa telefonu ir izdevīgi, jo tiek patērēts mazāk laika un tehniski var aizsniegt daudz vairāk klientu. Tajā pašā laikā, pārdot pa telefonu ir gana izaicinoši, jo izpaliek klātienes kontakts ar klientu. Tādēļ ir vērts …
Es patiešām ticu, ka klienti pērk racionālus risinājumus savām emocionālajām vajadzībām. Viss jau būtu skaisti, ja vien abas puses to apzinātos un būtu gatavas par to patiešām atklāti runāt. Tieši tādēļ pārdevēji mācās dažādas metodes …
Online mācīšanās šobrīd sniedz gan darbiniekam, gan uzņēmumam ilgtermiņa ieguvumus, turklāt online mācības, pateicoties to dažādajam apjomam, formātiem un metodēm, ir izdevīgas visam uzņēmumam.
Šobrīd viens no lielākajiem jautājumiem vadītājam ir – kā vadīt no mājām? Esam apkopojuši pieredzi, kas mums šajā laikā strādā un, ko esam sadzirdējuši no saviem klientiem. Iespējams, šis noderēs arī Tev.