Back

Komandas pasākumi, kas vairo enerģiju un prieku, uzlādē “baterijas”, kā arī sniedz aizraujošu kopā būšanas pieredzi. Izvēlies kādu no jau izstrādātajām programmām vai arī sazinies ar mums traininglab@traininglab.lv, lai izveidotu īpaši jūsu komandai piemērotu pasākumu!

TRENIŅŠ TUMSĀ - NEPARASTA PIEREDZE KOMANDAS IZAUGSMEI

Ja apnikuši klasiskie komandas saliedēšanas pasākumi.

Tumsa atbrīvo runāt atklāti, izpaust emocijas, kā arī dod iespēju atrast neordinārus risinājumus aktuālajiem izaicinājumiem.

Komanda apgūst zināšanas un veic uzdevumus, kas aktivizē klausīšanās spējas trīs līmeņos – sadzirdēt faktus, noformulēt emocijas, kā arī spēt izprast un paust savas patiesās vajadzības un motīvus.

Teorija tiek apgūta video formātā pirms treniņa un klātienē fokuss ir uz praktiskajiem uzdevumiem un kopēju refleksiju.

Ieguvumi:

  • KOMANDAS DIAGNOSTIKA – atklāts potenciāls – parāda izaugsmes zonas komandā un šī brīža stiprās puses.
  • PACELTA PRODUKTIVITĀTE – mazāk komunikācijas misēkļu, jo attīstīta prasme sadzirdēt iekšējo un ārējo klientu.
  • SALIEDĒTA KOMANDA – kopīgs piedzīvojums, kas veicina empātiju un uzticēšanos komandā.

Atļauj sev un savai komandai
PIEDZĪVOT KO NEBIJUŠU!

Elina

Elīna Pelčere

Vilnis Brēmanis

Vilnis Brēmanis

PAMODINI LĪDERI SEVĪ

“Pamodini līderi sevī” ir komandas piedzīvojums pilsētvidē, kas palīdz palūkoties uz ikdienas darbu un izaicinājumiem no dažādām perspektīvām, ieraudzīt jaunas iespējas, atklāt papildu resursus un atvērt savu radošo domāšanu. Visas aktivitātes simulē uzņēmējdarbības ikdienas dažādas sadaļas, kas norisināsies pilsētvidē, lai varētu uzrunāt reālus klientus, izmēģinot nestandarta pieeju.

Ieguvumi:

  • Celt kopējo komandas noskaņojumu, motivāciju;
  • Ieraudzīt, ka ikvienā situācijā mums ir vairākas izvēles iespējas;
  • Atvērt radošo domāšanu, kas ir uz risinājumiem orientēta;
  • Apzināties savu jaudu ietekmēt uzņēmuma procesus;
  • Kopā praktizēt pārliecību, ka “pieņēmums nav ieņēmums”.

Šī programma ir veidota pēc Edutainment pamatprincipiem, lai ikviens var mācīties caur smiekliem, iejusties kolēģa kurpēs un pēc tam to visu savilkt kopā ar reālo darba ikdienu.

Programma paredzēta komandi sākot no 12  – 150 dalībneikiem un tiek īpaši pielāgota lielajām komandām, piedaloties vairākiem Training Lab treneriem, lai nodrošinātu kvaitatīvu refleksiju un katra komanda saņemtu atgriezenisko saiti, kas veicina izaugsmi.

Iespējamās aktivitātes:

  • Maņu trenēšana, lai attīstītu apzinātību, spēju fokusēt uzmanību, kā arī klientu un kolēģu sadzirdēšanu.
  • Atteikumu terapija, lai pārvarētu bailes no nē.
  • Potenicālo klientu aptauja, lai izietu no komforta zonas.
  • Pārrunu vešanas spēle, lai labāk attīstītu savas spējas argumentēt un sasniegt sev vēlamo rezultātu ikdienā, kas nes labumu arī komandai.
  • Sociālo tīklu spēks, lai apgūtu prasmi katram ietekmēt pārdošanas rezultātus un uzņēmuma tēla radīšanu.
  • Ideju pārdošanas izaicinājums, lai atrastu sevī stāstnieka potenciālu. Šo var papildināt ar vizuālajiem plaīglīdzekļiem, aks atrasti un radīti pilsētvidē.

Sazinies, lai iegūtu tieši savas komandas vajadzībām piemērotu risinājumu – traininglab@traininglab.lv

Vilnis Brēmanis

Vilnis Brēmanis

E.Auzins

Edgars Auziņš

Elina

Elīna Pelčere

PĀRMAIŅU VADĪBAS UN KOMUNIKĀCIJAS IEMAŅU SPĒLE

Šajā treniņā tiek izspēlēts pārmaiņu process uzņēmumā – spēle notiek izdomātā kafejnīcā, kur komanda tiek ielikta situācijā ar noteiktiem ierobežojumiem un problēmām. Katram dalībniekam tiek piešķrta konkrēta loma un komandai ir jāsadarbojas, lai sasniegtu rezultātu. Lomu spēles formāts ļauj dalībniekiem rīkoties brīvāk, uz spēles laiku atstājot malā uzvedības rāmjus, kas izveidojušies ikdienā.

Ieguvumi:

  • Komandas izpratne par pārmaiņu procesu būtību un iespēja “izkāpt” ārpus savas perspektīvas.
  • Labāka savstarpējā komunikācija brīžos, kad komanda iet cauri izaicinājumiem.
  • Trenēta spēja gan vadītājam, gan darbiniekiem saskatīt “lielo bildi”.

… ir pirmdienas rīts un nelielas kafejnīcas vadītājs atgriežas pēc mēnesi gara atvaļinājuma – apņēmības pilns, lai turpinātu iepriekšējo mēnešu veiksmes stāstu.. Tomēr pirmā diena nāk ar negaidītiem jaunumiem…

Programma:

  • Spēles ilgums – 4 stundas.
  • Iesākumā treneris iepazīstina ar spēles kontekstu, noteikumiem un ieteikumiem.
  • Spēle sastāv no trīs posmiem (20min katrs), pēc katra seko katra dalībnieka ekspress-aptauja, refleksija grupās un kopējā apspriešana ar treneri, kā rezultātā grupa izdara secinājumus.
  • Spēles laikā tiek trenētas tādas pārmaiņu vadības prasmes kā “lielās bildes” apzināšana, situācijas analīze, mobilizēšana, vīzijas formulēšana un komunikācija.
  • Treniņā ietvertie elementi akcentē prioritāšu noteikšanas nozīmi, prasmes plānot, iekļaut un deleģēt, kā arī spēju navigēt konfliktu situācijās.
Ivars

Ivars Juškēvics

Anatolijs

Anatolijs Peškovs

ATKLĀJ SAVAS KOMANDAS MEŽONĪGO DABU!

Kā būtu vienu dienu no ierastajiem kolēģiem pārtapt par Robiniem Hudiem un Ronjām – laupītāju meitām? Skriet mežā, izjust pirmatnējo brīvību un enerģizējoša piedzīvojuma garšu? Piedzīvot, kā būtu, ja nāktos izdzīvot mežā un radīt apmetni no nekā? Kāds ir katra apslēptais potenciāls, ko ikdienas rutīna neatklāj?

Tavas komandas vajadzības:

  • iegūt jaunu enerģiju,
  • iedvesmoties,
  • kopīgs piedzīvojums,
  • nomainīt vidi,
  • kopīga atpūta bez sasniedzamajiem mērķiem un papildus mācīšanās.

Mūsu pirmatnējā daba slēpj daudz dārgumu, ar kuriem ikdienā nenojaušam. Šis piedzīvojums mežā ļaus atvērt vēl nebijušus spēju un iespēju līmeņus, piedzīvot vienam otru pilnīgi jaunos un neierastos apstākļos. Iepazīt kolēģus, ko satiekat katru dienu, pavisam citā gaismā. Tā ir pieredze, kas uzlādēta ar laimes hormoniem un piedzīvojumiem!
Aicinām izbaudīt kopīgu radīšanas brīnumu un jaunas emocijas! Un protams – Ja vēlēsieties, dienas beigās  varēsiet baudīt nesteidzīgu, pašu radītu, restorāna līmeņa maltīti meža svaigumā!

Ieguvumi:

  • spēcīgas komandas pamatelements – darbs kopā;
  • prasmes izdzīvošanai dabā – ugunskura iekuršana, mezglu siešana, sola un galda gatavošana;
  • uzkrāta enerģija komandas spēka vairošanai;
  • uzlabots komandas noskaņojums aktīvā kustībā brīvā dabā;
  • veicināta un stiprināta savstarpējā komunikācija.

Laime slēpjas vienkāršībā!
Uzdāvini savai komandai iespēju atjaunot enerģiju, atgūt spēku un kopības sajūtu!

2017-07-04-14_28_39andzejs-600×525

Andžejs Reiters

Vilnis Brēmanis

Vilnis Brēmanis

Komandas treniņš “Baltu komandas spēka noslēpumi” būs jauna pieredze Tavai komandai!

Caur atgriešanos pagātnē, iepazīstot seno karavīru arodu un pieveicot tam raksturīgus izaicinājumus, apgūsi vairākas metodes, lai uzlabotu ikdienas sadarbību šodien.

Procesā saņemsi arī atgriezenisko saiti par sadarbību komandā, kas veicinās komandas sasniegumus un sadarbību nākotnē.

Dod iespēju savai komandai atgriezties pagātnē, lai piedzīvotu aizraujošas spēles, apgūtu jaunas prasmes un uzzinātu Baltu komandas spēka noslēpumus!

Eduards

Eduards Krūmiņš

Ieguvumi:

  • Caur spēlēm un uzdevumiem uzzināsi Baltu komandas vērtības, notestēsi bruņojumu, kā arī izmēģināsi prasmes, kas bija lietderīgas agrāk un  var noderēt arī šodien;
  • Ieraudzīsi lomas, kuras apzināti vai neapzināti ieņemam komandā cauri gadsimtiem un sapratīsi, kā šīs zināšanas Tev un komandai var noderēt ikdienā;
  • Apgūsi prasmes izdzīvošanai mežā;
  • Uzzināsi, kā tieši ikdienā vari stiprināt savu komandas spēku;
  • Pavadīsi dienu svaigā gaisā, baudīsi uz ugunskura gatavotu maltīti un atgriezīsies pagātnē, lai mācītos no Baltu komandas gudrībām.

Programma piemērota:

Dažādām komandām, kuras vēlas strādāt ar savu attīstību caur kopīgas pieredzes iegūšanu un ir gatavi dienu pavadīt mežā un praktiski darbojoties.

Programmas saturs palīdzēs pamanīt dažādās lomas komandā, kā arī saprast, kurš no komandas virzošajiem spēkiem dominē jūsu komandā vai gluži pretēji – kurš no spēkiem ir iztrūkstošs. Šīs zināšanas var palīdzēt nākotnē pieņemt sekmīgus lēmumus par komandas sastāvu, tās paplašināšanu, attīstības virzieniem.

Dienas norise:

  • Iepazīšanās ar Baltu komandas spēka noslēpumiem, senā karavīra arodu un bruņojumu;
  • Veiklības spēles starp dalībniekiem;
  • Senā karavīra stafete;
  • Komandas sadarbību veicinoši uzdevumi;
  • Kopīga pusdienu gatavošana;
  • “PAEI” modeļa apgūšana efektīvai komandas sadarbībai ilgtermiņā;
  • Uguns iegūšana bez sērkociņiem vai šķiltavām;
  • Lāpu izgatavošana;
  • Meža slieteņa būvniecība;
  • Atgriezeniskās saites rīka Radical Candor apguve sekmīgai komandas izaugsmei ilgtermiņā.

Programma, kas uzlādēs Tavas komandas enerģijas un prieka baterijas.

Tā būs tieši pretēja virtuālajai videi – iespēja pašam ar savām rokām radīt, radoši izpausties un piedzīvot jaunas emocijas.

Esi aizdomājies, vai Tu un Tava komanda spētu komfortabli dzīvot mežā vairākas dienas? Andžejs Reiters pats to praktizē jau vairākus gadus un dalīsies ar dažādiem  noslēpumiem, tehnikām un metodēm, lai ikviens spētu pats savām rokām radīt vidi,  sajust dzīvesprieku un gūt jaunu enerģiju.

2017-07-04-14_28_39andzejs-600×525

Andžejs Reiters

BŪTISKĀKIE IEGUVUMI:

Jaunas zināšanas, pieredze un patiess prieks!

AKTIVITĀTES:

  • Vides radīšana – kā nekurienes vidū uzradīt skaistu un komfortablu apmetni.  Krēslu, galdu un nojumes radīšana. 
  • Ekoloģisko trauku darināšanas meistarklase – brīnišķīga prasme, ko vēlāk varēsi  iemācīt arī savai ģimenei un draugiem. 
  • Restorāns meža vidū – kā pagatavot restorāna cienīgu maltīti ar ikvienam  pieejamiem produktiem. Triki un meža zinības, kas var noderēt apmaldoties mežā.
  • Rūdīšanās māksla jebkādos laikapstākļos. Tu vari krietni vairāk, nekā Tev  šķiet. Kā ikdienā uzturēt spēku un vitalitāti. Vingrinājumi un tehnikas  pozitīvo emociju radīšanai. 
  • Meža spēles – laime slēpjas ikdienas mazajos mirkļos, kad ļaujam sev būt,  esam bez maskām un ļaujam sev piedzīvot nenopietnus ikdienas brīnumus.

Efektīvas lēmumu pieņemšanas un komunikācijas spēle komandām – biznesa spēle, efektīva metode, kā ar pieredzes izglītības metodēm komandā veidot, trenēt un nostiprināt efektīvus savstarpējās komunikācijas paņēmienus, mūsdienīgas un resursus ekonomējošas lēmumu pieņemšanas metodes un subsidiaritātes principus sadarbībā.

* Spēle ir piemērots izaugsmes rīks komandām no 6 līdz 130 dalībniekiem un to iespējams organizēt gan klātienē, gan tiešsaistē latviešu, krievu vai angļu valodā.

Ginta

Ginta Gaumala

IEGUVUMI UN SPĒLES PRINCIPI:

  1. Iegūta un izmēģināta jauna struktūra lēmumu pieņemšanai, attīstot komandā subsidaritāti* un spēju diskutēt, veicot to neformālas spēles veidā.
  2. Holacracy’s integrētā lēmumu pieņemšanas metode, decentralizētas vadības un organizācijas pārvaldībā, kurā autoritāte un lēmumu pieņemšana tiek sadalīta pašorganizējošā komandā.
    Subsidiaritātes princips nozīme, ka vadība lēmuma pieņemšanā ieņem atbalsta funkciju, veicot tikai uzdevumus, kurus nevar veikt vietējā, zemākā līmenī.
  3. Nevardarbīgās komunikācijas metode (Non-violent Commication), 4 soļu metode (nevērtējoša novērošana, savu jūtu atpazīšana, ar šīm jūtām saistīto vajadzību noteikšana un konkrētu lūgumu formulēšana), ar mērķi, lai sarunu biedrs varētu mūs sadzirdēt un saprast. Rezultātā komunikācija kļūs efektīvāka.
  4. Formāts: aizraujoša komandu sacensība, 3 h spēle, praktizējot metodes. Punktu vākšana, uzvarētāju noteikšana pēc punktu skaita. * 6-130 dalībnieki, sadalīti grupās pa 6-10, un tiek izveidots atbilstošs skaits komandu. Zoom vai klātiene. Latviešu, angļu vai krievu valoda.
  5. Spēlē tiek risināts iedomāts stāsts (piemēram, lidmašīnas katastrofa, vientuļa sala u.c.)

AKTIVITĀTES:

1. Attieksme Atvērtība.
Soļi un principi un kā tos izmantot.

2. “Noteikumu” sistēma subsidiaritātes praktizēšanai, pēc kuras komanda strādā kopā: komandas locekļi pēc tam izmanto šo ietvaru, lai kopīgi pārrunātu un izlemtu, kā tieši viņi vēlas darboties.

3. Spēles leģenda. Izklāsts, uzdevumi un lomas. Spēles raundu skaidrojums. Katram spēles raundam ir noteikts laiks, uzdevums un punktu skaits.

4. Holacracy integrētais lēmumu pieņemšanas process. Priekšlikums. Precizējošie jautājumi. Reakcijas raunds. Grozīt un precizēt. Iebildumu raunds. Integrācija, lēmums.

5. Refleksiija Komandu apspriede un vērtīgo ieguvumu definēšana. Start – stop – continue. Ko mēs paņemsim izmantošanai ikdienas darbā?

6. Uzvarētāji (ja 1+ komanda) – komanda ar vislielāko punktu skaitu saņem ceļojošo balvu, kas uzņēmumā simbolizē Holocracy pieejas prasmi izmantot lēmumu pieņemšanā.

Visbiežāk mēs zinām, kā vajadzētu sadarboties un strādāt, kā komandai – un mums šķiet, ka  tā jau arī rīkojamies! Tomēr patiesībā visbiežāk mēs esam šauri par individuālo mērķi  domājoši kolēģi grupā, kurā strādājam.  

Reizēm, lai to mainītu, ir jānomaina vide, jāpiedzīvo kāds aizraujošs piedzīvojums, vai jāpārvar  kopīgas grūtības. Tas viss arī būs šajā treniņā – meža izaicinājumā!

2017-07-04-14_28_39andzejs-600×525

Andžejs Reiters

TRENIŅA BŪTĪBA UN IEGUVUMI:

  1. Piedzīvot un izdzīvot īstu un patiesu komandas un partnerības sajūtu; 
  2. Iziet ārpus komforta zonas un tajā pašā laikā kopīgi atpūsties; 
  3. Piedzīvot krīzes situāciju, lai apgūtu krīzes menedžmentu; 
  4. Iemācīties patiešām praktiskas meža izdzīvošanas tehnikas un saliedēt komandu.

TRENIŅA SOĻI:

  1. Tikšanās ar tiešo vadītāju, lai izrunātu būtiskāko uzstādījumu, kas jāsasniedz treniņa procesā; 
  2. Komanda saņem pirmo uzdevumu vēl esot birojā un plānotā treniņa nosacījumus un noteikumus. Komandai ir  jāsagādā konkrētas lietas, kas noderēs pēc tam mežā pildot dažādus uzdevumus (darbarīki, izejmateriāli un nedaudz no  pārtikas).
  3. 2 dienu treniņš ar nakšņošanu mežā (viena nakts). Programmas laikā grupa veic vairākus uzdevumu kompleksus, reizē  apgūstot dažādas izdzīvošanas tehnikas mežā. Kopā tiek radīta vide, pusdienas uz ugunskura, piedzīvoti pārsteigumi,  resursu medības, resursu pārdale un tas viss, lai tematiski, pievēršoties kādam no komandas darba pamatelementiem –  sadarbība, lēmumu pieņemšana, komunikācija, saskarsme, komandas darbs u.c. Pirmās dienas noslēgumā, komanda  piedzīvo arī krīzes situāciju, kas liek pārorientēties un atrast sevī jaunus resursus, lai pārvarētu grūtības. Procesa gaitā,  pēc uzdevumiem, treneris sniedz atgriezenisko saiti par saviem novērojumiem. Tāpat procesa gaitā treneris dalās savā  pieredzē, māca praktiskus vingrinājumus labākai ikdienas sadarbībai un meža zinības. 
  4. Pirmās treniņa dienas beigās komandu sagaida pirts.

Otrās dienas rītā ir kopīga izkustēšanās, meditācija, brokastis un saruna, kur grupa apkopo būtiskākās atziņas un rada  komandas vienošanos par tālāko sadarbību ikdienā. 

  1. Tikšanās ar tiešo vadītāju nedēļu pēc treniņa, lai vienotos, kā apkopotās atziņas tiks reāli ieviestas uzņēmuma ikdienā.

Komandas uzlāde "REFRESH"

PROGRAMMA 1. DIENA:

AKTIVITĀTES ĀRPUS TELPĀM:
Pirmajā dienā dalībnieki saņem misijas uzdevumu, ko visiem kopā jāpaveic. Misija sastāv no tik uzdevumiem, cik ir dalībnieku. Katram tiek izlozēta atbildība par viena uzdevuma rezultāta sasniegšanu. Izaugsmes treneris iepazīstina atbildīgos ar uzdevumu nosacījumiem. Tālākais process ir pašas komandas rīcībā. Svarīgi izpildīt visus uzdevumus. Secībai nav nozīmes. Procesa laikā ir zināmi atpūtas brīži pusdienām.

Pēc katra uzdevuma veikšanas atbildīgais vadītājs saņem atgriezenisko saiti no komandas dalībniekiem, kā arī visi piefiksē sev atziņas, kuras dienas noslēgumā tiek apkopotas kopējā refleksijā.

Pirmās dienas noslēguma refleksiju mērķis saņemt individuālu atgriezeniso saiti par sevi kā vadītāju, kāds esmu, kas ir stiprās puses un kas ir attīstības kompetences, kā arī aplūkot komandu kopumā, kādi esam, kā reaģējam dažādās situācijās. Ieguvums no dienas ir arī komandas sajūta un apzināties sevi kā daļu no komandas.

Vakara daļā – neformāls pasākums ar pirti un āra kublu, lai saliedētos un izrunātu nepateikto neformālā vidē. (Nav iekļauta investīciju sadaļā, rekomendācija no Training Lab puses)

PROGRAMMA 2. DIENA:

TRENIŅŠ TELPĀS VAI MEŽĀ:

1. Ko mēs vēlamies sasniegt strādājot kopā? Profesionālie un privātie mērķi.
2. Es un komanda. Mana loma komandā, kā tajā jūtos. Kas man ir vajadzīgs, lai izpaustu savu labāko
versiju. Komandas izvērtējums – KOMANDAS 6 ĢENIALITĀTES.
3. Komandas darbs pie vērtībām, mērķa un kopīgiem stratēģiskajiem plāniem.
4. Komunikācijas kļūdas, ko pieļaujam ikdienā, kas traucē mums saprasties.
5. Lēmumi – kam tieši ir jāmainās ikdienas sadarbībā, komunikācijā, lai mēs sasniegtu izvirzītos mērķus.
6. Ieraduma spēks.

Rezultātā – katrs dalībnieks apzinās savas vērtības, kas kopā veido komandas vērības, un ir noteikts
stratēģiskais redzējums un mērķis, kur tieši komanda virzās. Izanalizēti būtiskākie šķēršļi ikdienas
komunikācijā, kā arī panākta vienošanās, kas nepieciešams, lai turpinātu strādāt rezultatīvāk.

Vilnis Brēmanis

Vilnis Brēmanis

Elina

Elīna Pelčere

Uzdāvini savai komandai iespēju atjaunot enerģiju, atgūt spēku un kopības sajūtu!

Mūsu interaktīvās darbnīcas, āra piedzīvojumi un iesaistošie simulācijas uzdevumi ir rūpīgi izstrādāti, lai iedvesmotu, izglītotu un izklaidētu jūsu komandu.

Komandas pasākumi
Untitled
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ja vēlies savai komandai individuāli izstrādātu risinājumu, raksti uz traininglab@traininglab.lv un mēs palīdzēsim to radīt!