Kā ir Tavuprāt – cilvēki savā būtībā ir labi vai slikti? Holandiešu izcelsmes vēsturnieks un grāmatu autors Rutger Bregman, ko sastapu pagājušajā gadā notikušajā Nordic Business Forum, par sava darba misiju izvēlējies atjaunot ticību labajam …
Apmeklējot šī gada „Nordic Busniess Forum” un klausoties runātājos, ir skaidrs, ka organizācijas kultūra ir pamatu pamats jebkura uzņēmuma veiksmīgai darbībai jebkurā pasaules valstī. Turklāt šo iekšējo kultūru mēs veidojam ik uz soļa, ar katru …
Mēs daudz runājam par nepieciešamību pēc tādām sajūtām kā miers, harmonija, prieks, aizrautība, motivācija utt., un mazāk vēlamies dusmas, bailes, trauksmi, kaunu un līdzīgas “negatīvās” emocijas. Piekritīsiet, ka tas ir daudzu mūsu “pasūtījums”. Lai šādas …
Personiskās atbildības jautājums ir bijis aktuāls vienmēr, taču attālinātais darbs un labbūtības fokuss mums liek paskatīties uz šo aspektu vēl ciešāk. Mazinoties kontroles iespējām proporcionāli palielinās darbinieka pašatbildības puse. Pašvadīts darbs, paša rūpes par sevi, …
Teju katrā trešajā sarunā ar klientiem viena no prioritātēm personāla vadībā ir kvalificēta darbaspēka atrašana. Un tas nav nekāds pārsteigums: Jau pirms 8 gadiem šo tendenci no demogrāfijas datu viedokļa atspoguļoja globālo cilvēkresursu pētnieks un …
Cik bieži darba vietā kāds pajautā “Kā Tu jūties?” Pandēmija mums likusi pievērst pastiprinātu uzmanību cilvēka labbūtībai – emocionālajai, mentālajai un fiziskajai veselībai. Top arvien jauni pētījumi par darbinieku iesaisti, atklājot skaidru saikni starp cilvēka …
Uzņēmuma dārgākais un vērtīgākais resurss ir tā darbinieki – tā ir vispārzināma patiesība. Un it īpaši tas ir šobrīd- strādājot attālināti. Komandas veidošana ir juveliera cienīgs darbs, kur jāievēro un jāatceras par dažādiem aspektiem. Šobrīd …
Pārdot pa telefonu ir izdevīgi, jo tiek patērēts mazāk laika un tehniski var aizsniegt daudz vairāk klientu. Tajā pašā laikā, pārdot pa telefonu ir gana izaicinoši, jo izpaliek klātienes kontakts ar klientu. Tādēļ ir vērts …
Es patiešām ticu, ka klienti pērk racionālus risinājumus savām emocionālajām vajadzībām. Viss jau būtu skaisti, ja vien abas puses to apzinātos un būtu gatavas par to patiešām atklāti runāt. Tieši tādēļ pārdevēji mācās dažādas metodes …
Ir noticis kaut kas neiedomājams, kaut kas, ko mēs, dzīvojot savu ikdienišķo dzīvi, negaidījām un nespējām paredzēt. Nu, vismaz ne šādā formā – gandrīz puse zemeslodes iedzīvotāju ir nonākuši situācijā, kas gandrīz pielīdzināma mājas arestam. …